Salgs- og leveringsbetingelser

VILKÅR OG BETINGELSER

Dette nettstedet eies og drives av Cane-line A/S.

Du kan kontakte Cane-line pr. telefon: +456615 4560 eller e-post: info@cane-line.com.

Ved å kjøpe gjennom vår onlinebutikk godtar du at dette gjøres på vilkårene og betingelsene beskrevet nedenfor.

Kontaktinformasjon:

Cane-line A / S

Rynkebyvej 245, 5350 Rynkeby

Danmark

Tlf. +45 6615 4560

Fax +45 6615 4651

info@cane-line.com

CVR: 10658837

Etablert: 1987


Telefonene er åpne:

Mandag - torsdag: kl. 08.00 til 17.00

Fredag: 8.00 til 16.15

E-post blir besvart innen 48 timer på hverdager.

1. E-MERKET

Cane-line.dk er en nettbutikk med e-merkevare. Når du handler i e-branded nettbutikker, har du alltid tilgang til e-brandets forbrukertelefon.

Det er din forsikring om at vi lever opp til gjeldende dansk lov samt en rekke spesielle krav til forbrukerbeskyttelse. Når du har handlet i en nettbutikk med e-merke, dekkes du også av e-merkets kjøperbeskyttelse.

2. BESTILLING OG BETALING

I onlinebutikken kan du kjøpe våre produkter. Hvis du har spørsmål om produkter som ikke er på nettstedet, eller du vil bestille via telefon, er du velkommen til å kontakte oss på +45 6615 4560 eller på contact@cane-line.com.

Gjør følgende for å gjøre et kjøp:

  1. Finn produktet du vil kjøpe, og legg det i handlekurven
  2. Gå om nødvendig. tilbake for å fortsette å handle
  3. Sjekk varene i handlekurven
  4. Godta salgs- og leveringsbetingelser
  5. Skriv inn kontaktinformasjon og leveringsadresse
  6. Gå til bestilling
  7. Kontroller at all informasjon er korrekt inkl. leveringsmåte, godta og fortsett til innbetaling
  8. Angi kortopplysningene og foreta betalingen

Når kjøpet er fullført, vil du motta en ordrebekreftelse.

Når du handler i butikken inngås en avtale om kjøp i henhold til dansk lov.

Fraktkostnader blir beregnet umiddelbart før du godkjenner betaling.

3. GARANTIER (KLAGERETT)

Når du handler online på Cane-line, har du en generell 24 måneders garanti.

Cane-line forbeholder seg retten til å frafalle retten til å fremsette en klage i tilfelle upassende bruk, eller hvis produktet er blitt manipulert / modifisert av en tredjepart - inkludert forsøk på å reparere produktet. Det er Cane-line alene som vurderer det ovennevnte.

4. INNBETALING

Vi godtar følgende betalingsmåter:

  • Dankort
  • Mastercard
  • Maestro
  • Visa
  • VISA Electron

Det er ingen gebyrer for betaling på www.cane-line.no.

Alle priser er NOK priser inkl. MVA og andre avgifter. Prisene er veiledende priser. Fraktkostnader er ikke inkludert.

I Danmark, Sverige og Norge trekker vi betaling fra kortet ditt når vi sender bestillingen din og all kontoinformasjonen din blir bekreftet. Et beløp som er større enn det du har godkjent på kjøpstidspunktet, kan aldri trekkes fra. I andre markeder blir pengene trukket når bestillingen er plassert.

Kontroll utføres med alle svindel på alle våre bestillinger. Dette innebærer å sjekke informasjon som er oppgitt under bestillingsprosessen, inkludert adresseinformasjon. Dette kan innebære å videreformidle informasjonen din til en tredjepart for å bekrefte svindel. Noen ganger kan vi be om ytterligere informasjon for å behandle bestillingen din. Vi utfører denne prosessen så snart som mulig, men påpeker at det i denne forbindelse kan forekomme. forsinkelse i forsendelsen av varer.

Prisen du betaler er prisen som vises på dette nettstedet når vi mottar bestillingen. Vi prøver alltid å sikre at alle priser på nettstedet vårt er riktige, men det kan oppstå feil. Hvis vi oppdager en feil i prisen på varer du har bestilt, vil vi informere deg så snart som mulig og gi deg muligheten til å bekrefte bestillingen din til riktig pris eller kansellere den. Om vi ikke kan kontakte deg, behandler vi bestillingen som kansellert. Om du avbestiller og allerede har betalt for varen, vil du motta full refusjon av beløpet.

Eierskapet til alle produktene du bestiller på dette nettstedet overføres til deg ved levering av produktene, forutsatt at vi har behandlet og mottatt full betaling for produktene.

Kredittkorttransaksjoner gjøres, jf. tabellen nedenfor.

Webshops

Currency

Cane-line.us / Cane-line.com / Cane-line.mx

USD

Cane-line.ca

CAD

Cane-line.com.au

AUD

Cane-line.com.es / Cane-line.eu / Cane-line.de /

EUR

Cane-line.ie / Cane-line.fi / Cane-line.it / Cane-line. pt

Cane-line.dk

DKK

Cane-line.se

SEK

Cane-line.no

NOK

Cane-line.co.uk

GBP

Cane-line.ch

CHF

5. TILGJENGELIGHET

Varer og leveringstid er avhengig av tilgjengelighet. I tilfelle vi ikke klarer å levere varen, vil vi informere deg om dette så snart som mulig. Full refusjon vil bli gitt hvis du allerede har betalt for varene.

6. ENDRE I BESTILLING

Du kan endre innholdet i handlekurven helt til du bekrefter kjøpet ved å trykke på "Gå for å sikre betaling" -knappen. Etter dette fortsetter bestillingen din til Cane-line og kan ikke lenger endres.

7. LEVERINGS- OG LEVERINGSTIDER

Ved kjøp over 6.000 NOK = levert gratis.

For kjøp under 6.000 NOK = frakten er 600 NOK.

Det vil være et tilleggsgebyr for levering til ikke-brofaste øyer.

Fraktkostnadene kan variere avhengig av produktene du velger og adressen du vil levere til, og kan ikke refunderes. Fraktkostnadene vil bli tydelig oppgitt i kassen. Vi gjør alt for å levere varer innen de angitte leveringsfristene. Cane-line kan ikke holdes ansvarlig for forsinkelser eller manglende levering av produkter innen estimert tidsramme.

Cane-line bestreber seg på å levere de bestilte varene innen 3-5 virkedager.

Produkter som ikke er på lager ved bestilling, vil du bli informert om forventet leveringstid. Cane-line håndterer levering gjennom en ekstern speditør og levering skjer til fortauskanten på leveringsadressen spesifisert av kunden.

Vi leverer bare i Danmark. For leveranser utenfor Danmark, vennligst kontakt oss direkte for å høre mer om alternativene dine.

Hvis du i forbindelse med kjøpet vil at en ordre skal leveres til en nabo, på adressen eller andre steder uten kvittering, kan du kontakte Cane-line på contact@cane-line.com. Vi påpeker at i dette tilfellet blir varene etterlatt for egen regning og risiko. Cane-line kan deretter ikke holdes ansvarlig for eventuelle feil eller mangler.

8. EMBALLASJE OG FRAKT

Alle produktene sendes i standardemballasjen for å sikre best og trygg levering.
Som kunde er du ansvarlig for å avhende emballasje og paller ved mottak av varene dine.

9. ENDRING ELLER ANNULLERING AV BESTILLINGER

Hvis du ønsker å endre eller kansellere en bestilling, kan du kontakte oss på telefon +45 6615 4560.
Dette er den eneste måten vi kan garantere at en bestilling blir kansellert før varen sendes. Hvis bestillingen din ennå ikke er sendt, vil det være mulig å kansellere bestillingen gratis. Hvis bestillingen din er sendt, er du forpliktet til å betale kostnaden. Vi ber om at varer returneres i original emballasje, alternativt tilsvarer en skikkelig emballasje.

Cane-line kan kansellere en ordre hvis det ikke er mulig å levere de bestilte varene. Du vil bli varslet hvis en slik situasjon skulle oppstå, akkurat som enhver betaling eller reservasjon gjort på et betalingsmiddel vil bli kansellert og returnert. Cane-line har muligheten til å kansellere bestillingen på grunn av trykkfeil, tekniske problemer, leveringssvikt eller lignende situasjoner.

10. BESTILL BEKREFTELSE

Når du har lagt inn bestillingen, vil du motta en ordrebekreftelse, som er en bindende juridisk kjøpsavtale.

11. DAGER TILBAKETAKSRETT

Du har en 14-dagers angrerett når du handler hos oss.

Uttaksperioden utløper 14 dager etter dagen du;

  • har mottatt varen din
  • får den siste varen i fysisk besittelse i tilfelle avtale om flere forskjellige varer, bestilt i en ordre, og levert individuelt
  • får den siste batchen, eller den siste delen i fysisk besittelse, i tilfelle avtale om levering av et produkt bestående av flere partier eller deler

Du må varsle oss innen 14 dager etter mottakelse om at du ønsker å kansellere kjøpet. Varselet må gis ved hjelp av vårt elektroniske standardskjema https://cane-line.no/pages/service

Du kan ikke angre ved å nekte å motta varen uten samtidig å gi oss klar beskjed om dette.

12. RETUR AV VARER VED 14 DAGER TILBAKETAKSRETT

Du må returnere bestillingen til oss uten unødig forsinkelse og senest 14 dager etter at du har varslet oss om at du ønsker å kansellere kjøpet. Du må bære de direkte kostnadene for å returnere varen.

Ved retur er du ansvarlig for at varen pakkes ordentlig, og du må bruke returseddelen du har mottatt fra oss via e-post.

Du bærer risikoen for varen fra leveringstidspunktet.

Deksler, pledd og puter kan returneres med vanlig post. Alle andre varer må returneres med bud eller vanlig speditør.

Cane-line hjelper gjerne med bestilling og henting av returnerte varer. Betalt beløp blir kreditert kontoen din etter mottak, godkjenning og aksept av varer på vårt lager i Rynkeby. Hvis Cane-line bokfører og er ansvarlig for henting av varer, vil beløpet for retur bli trukket.

13. TILBAKEBETALING AV KJØPSBELØPET

Hvis du benytter deg av angreretten din, vil vi tilbakebetale alle betalinger mottatt fra deg, inkludert leveringskostnader (men ikke merkostnader på grunn av ditt eget valg av en annen leveringsmetode enn den billigste standardleveringsmetoden vi tilbyr), uten unødig forsinkelse og i alle fall senest 14 dager fra datoen da vi mottar varsel om din beslutning om å kansellere denne avtalen. Vi vil gjøre en tilbakebetaling med samme betalingsmåte som du brukte for den opprinnelige transaksjonen.

Hvis du angrer på kjøpet, må varen sendes til:

Cane-line A/S

Rynkebyvej 245

5350 Rynkeby

Danmark

 

I tilfelle en verdifall du er ansvarlig for, vil dette kjøpesummen bli trukket.

Når vi mottar varen, sjekker vi varen, og du får tilbakebetalt kjøpesummen innen Fjorten dager.

MERK:

Du kan miste kjøpesummen, helt eller delvis. Dette skjer hvis verdien på varen svekkes fordi;

  • du ​​faktisk har tatt varen i bruk,
  • det har blitt skadet mens du var ansvarlig for det,
  • du ​​har håndtert produktet på en annen måte enn det som var nødvendig for å bestemme produktets art og egenskaper, samt hvordan det fungerer.

14. KLAGER - HVIS DET ER NOE GALT MED VAREN

Kjøpet ditt dekkes av kjøpsloven, inkludert manglereglene. Dette betyr at du enten kan reparere, bytte, få tilbake pengene eller redusere prisen, avhengig av den spesifikke situasjonen. I følge loven har du 24 måneder klagerett.

Det er selvfølgelig et krav at klagen er berettiget og at mangelen ikke har oppstått som et resultat av feil bruk av produktet eller annen skadelig oppførsel.


15. DU MÅ KONTAKTE OSS INNEN "RIMELIG TID"

Du må klage innen "rimelig tid" etter at du har oppdaget mangelen i varen. Vi anbefaler at du klager så snart som mulig og innen to måneder etter at feilen ble oppdaget.

Du kan annonsere varen din ved å bruke vårt elektroniske klageskjema på

https://cane-line.no/pages/service

16. I TILFÆLDE AV EN RIMELIG KLAGE TILBETALER VI RIMELIGE FRAKTKOSTNADER

Hvis klagen er berettiget, vil vi selvsagt refundere dine rimelige fraktkostnader ved å sende varen tilbake til oss. Ellers må du bære alle fraktkostnader, inkludert fraktkostnadene for å returnere varen etter inspeksjon.

Husk at varen alltid må sendes i riktig emballasje og motta en kvittering for forsendelse. Du er ansvarlig for pakken / varene til vi mottar den. Lagre derfor kvittering inkl. informasjon om fraktkostnader og ev sporingsnummer.

Når du returnerer varen, vennligst oppgi så detaljert som mulig hva problemet er.

17. SKADEDE VARER PÅ MOTTAK

Ved transportskader i forbindelse med levering av produktet, ber vi deg innen maks. 2 virkedager for å varsle oss om skaden. Ta kontakt med oss ​​på vårt elektroniske retur- og klageskjema https://cane-line.no/pages/service og deretter ordner vi med henting og bytte.

Ved mottak av produktet vil du motta en e-post med en bekreftelse på at vi har mottatt den returnerte varen og hva den videre prosessen knyttet til klagen vil være.

Hvis Cane-line ikke finner feil på de returnerte produktene, vil disse bli returnert til deg igjen, på din bekostning.                                                                                                                                                                                        Det er selvfølgelig et krav at klagen er berettiget og at mangelen ikke har oppstått som et resultat av feil bruk av produktet eller annen skadelig oppførsel.

18. MANGLENDE VARER

Ved levering: Hvis en vare mangler i leveransen din, ber vi deg om å varsle oss innen 2 dager etter mottak av mottakelsen. Cane-line kan ikke holdes ansvarlig for manglende varer hvis leveransen blir bedt om å bli levert uten krav om kvittering for mottak. Hvis varer mangler, må dette noteres på fraktbrevet. Levering av varer vil skje så snart som mulig.

19. ANSVARSFRASKRIVELSE

Med mindre annet er uttrykkelig angitt i disse vilkårene, vil vårt ansvar for ethvert produkt som er kjøpt på nettstedet vårt være strengt begrenset til kjøpesummen for det produktet.

Til tross for det foregående kan vårt ansvar ikke fravikes av:

  • død eller personskade forårsaket av vår uaktsomhet
  • svindel eller bedragersk bedrag
  • ulovlig utelukke, begrense eller forsøke å ekskludere eller begrense vårt ansvar

Ansvarsfraskrivelser og utelukkelser av disse er underlagt og tolket i samsvar med dansk lov.

20. LOVVALG, KOMPETANSE OG SPRÅK

Dette nettstedet og enhver avtale inngått som et resultat av bruk av dette nettstedet er underlagt og må tolkes i samsvar med dansk lov og vil bli avgjort av en dansk domstol. Alle avtaler inngås på dansk.

21. RABATTKODE (KORT/VOUCHERS)

Vi tilbyr regelmessig rabattkoder som en del av vår markedsføring. Disse kodene er bare gyldige i begrensede perioder og kan være underlagt spesielle betingelser. Kodene kan være begrenset til bruk kun i forbindelse med spesielle produkter, kategorier eller merker.

Når du bruker en rabattkode, må du kjøpe for det angitte minimumsbeløpet. Hvis du kjøper for mindre enn oppgitt minimumsbeløp, refunderes ikke differansen. Enhver rabattkode du ønsker å bruke, må legges inn i kjøpsprosessen før du betaler for bestillingen. Du kan ikke få kreditert en glemt rabattkode etter at bestillingen er plassert. Bare en rabattkode kan brukes pr. rekkefølge.

Rabattkodene er ikke personlige og kan brukes av innehaveren. Rabattkodene har ingen kontantverdi og kan ikke innløses for kontanter, kuponger eller lignende.

Ved svindel, forsøk på svindel eller i mistanke om andre ulovlige aktiviteter i forbindelse med innløsning av rabattkoder, har vi rett til å kansellere rabattkoden, avbryte bestillingen som rabattkoden har blitt brukt på og til å blokkere din mulighet til å handle online Cane-line for alltid.